-
Palliativt senter flytter til Marie Joys' HusPalliativt senter flyttar ut frå Glasblokkene 3. juli 2026 og opnar i Marie Joys’ Hus 3. august 2026.
Vi gir råd og rettleiing i lindrande behandling hovudsakleg til kreftpasientar og andre pasientar med alvorleg livsbegrensande sjukdom. Vårt mål er å bidra til best mogleg symptomlindring og livskvalitet for pasientar og pårørande gjennom å skapa trygge rammer på sjukehuset og ved utreise.
Skal du tilvisast til Palliativ team er det fastlege eller behandlande lege som gjer dette.
Sist oppdatert 24.06.2026
