Påmelding er åpnet

Vestibulære fagdager 25.-26. april

De vestibulære fagdagene i 2024 har fokus på differensialdiagnostikk, behandling og rehabilitering av pasienter med langvarige vestibulære symptomer.

Publisert 14.02.2024

Innledningsforedraget holdes av psykolog Gerd Kvale som er internasjonalt kjent for sitt arbeid med svært kort, men intensiv, behandling av pasienter med langvarige helseplager som angst, tvangslidelser og post covid-symptomer. Hun ble sammen med sin kollega Bjarne Hansen kåret av Time Magazine til en av verdens 50 mest innflytelsesrike personer innen helsesektoren for sitt arbeid med et 4-dagers behandlingsopplegg for pasienter med tvangslidelse.

Fagdagene blir som i 2022 og 2023 avholdt i Bergen. Konferansested blir Høgskulen på Vestlandet, som har meget gode fasiliteter både for teoretisk undervisning og praktiske øvelser. Konferansehotell blir Scandic Bergen City der det også blir festmiddag torsdag kveld. Vi ser fram til et flott møte i Bergen, både faglig og sosialt!

For påmelding:

Vestibulære fagdager 2024 – åpent for påmelding! – Norsk otonevrologisk forening