Sjølvbetent innsjekk og betaling
Ved fleire avdelingar kan pasientar sjølve registrere seg og betale etter timen.
Sjølvbetent innsjekk og betaling skal sikre betre køhandtering og betre oversikt for helsepersonell. Dette bidrar til å korte ned ventetida for pasientar som skal til utredning eller behandling på poliklinikk.
Sjølvbeteningsløysinga kan samanliknast med innsjekkingen ein har på flyplassar:
- Mobil: Du får informasjon om den aktuelle timen via SMS frå Helse Bergen, og kan både registrere at du er ankommet og ordne betalinga via mobiltelefonen.
- Automat: Sjølbetjeningsautomaten kan både brukes til å registrere at du er ankommet til poliklinikktimen, og til å registrere deg for å ta blodprøve
- Faktura: Du får ein SMS med lenke til å velge om du vil betale med Vipps eller faktura. Velger du faktura sender vi e-faktura gebyrfritt. Vi sender kun papirfaktura til dei pasientane som har reservert seg mot e-faktura i nettbanken.
Til deg som pasient
Når du får tildelt time på poliklinikken får du ein SMS. Du får også ei melding på SMS med registreringsinformasjon to timar før timen din.
Sist oppdatert 12.12.2024