Podkastar

Helse Bergen står både bak, og er medverkande til ei rekke podkaster som er å finne på dei fleste podkast-platformane. Desse er meint både som informasjon til deg som pasient eller pårørande, så vel som fagleg påfyll til helsepersonell.

Podcastmikrofon og headset

​​​​Karpodden

Podkastbiletet Karpodden
​- er podkasten om blodårer, og sjukdomar i desse. Denne er meint​ for pasientar og pårørande mest, men òg for å hjelpe helsepersonell å forstå korleis denne delen av anatomien er skrudd saman.

Klikk her for å lese meir, og høyre Karpodden​

​​ROPkasten​

Podkastbiletet Ropkasten

​Kva skal ein angripe først, rusen eller den psykiatriske lidinga? Vel, begge egentlig, noko Roger Atle Kårstad synleggjer i miniserien om integrert behandling av rus- og psykiatrivansker. Her vil du som pårørande, og ikkje minst deg som jobbar i kommunale tenester, helsepersonell og andre som kjem i kontakt med rus og psykiatri finne eit vell av verktøy.​​

Klikk her for å lese meir, og høyre ROPkasten

​​Klok​t om liv​​et​

Podkastbiletet Klokt om livet

​​Kva​​ skjer når du får ei krise i livet, og korleis handsamar du det? Psykologspesialist Cecilie Thorsen får med seg både kjendisar og ukjente som fortel om korleis dei har gått igjennom kriser, sjukdomar og ulukker og kome ut på andre sida.

Klikk her for å lese meir, og høyre Klokt om livet​

P​​est​podden​​​​

​​​​ein po​dkast for deg som vil bli infeksjons- eller tropemedisiner i verdas minst tropiske land. Eller berre lære deg meir infeksjonsmedisin.

Pestpodd.png

Klikk her for å lese meir, og høyre Pestpodden

Søvnpodden​​​​

​Søvnpodden er SOVno sin podkast for alle som sover. Enten du sliter med søvnen, behandler folk med søvnproblemer eller bare vil lære litt mer om søvn, er dette podkasten for deg!

To kvinner i en seng, en som ligger og sover og en som sitter og holder seg for ørene

Foto: Marius Løbø Fimland

Klikk her for å lese meir, og høyre Søvnpodden.

Sist oppdatert 22.01.2024